لیست سود آورترین عناوین کسب و کار خانگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازدید : 29
نویسنده : admin

 

در قدیم مشاغل خانگی به سود آوری و درآمد الان نبوده است. بسیاری از مشاغل خانگی تا قبل از طلوع و گستردگی اینترنت با داشتن مهارت و پول نقد برای سرمایه گذاری همراه بوده است که در این بین بعضا با کلاهبرداری نیز همراه بوده است.

در عصر جدید و در سال ۲۰۱۸ با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی رسانه های اجتماعی جامعه شاهد بوجود آمدن بسیاری از مشاغل خانگی پرسود بوده است.

طبق مطالعاتی که در سال ۲۰۱۷ انجام شد پیش بینی می شود که در دهه جدید تقریبا بیش از نیمی از شغل ها به صورت آزاد و در خانه انجام می شود پس اگر قصد دارید از قافله عقب نمانید به عناوین مشاغل خانگی موفق که به آن ها اشاره می کنیم دقت کنید.

مشاغل خانگی پر درآمد برای مردان و زنان
ترجمه
طراحی و پشتیبانی وب سایت
متخصصان پشتیبان فنی در حوزه IT
آژانس مسافرتی
تدریس
نویسندگی، ویراستار و سردبیر
مراقبت از کودکان
معرفی مشاغل خانگی تحت نظارت وزارت کار و جهاد سازندگی
صنایع دستی
تولیدات دامی، شیلات و امور تولیدات گیاهی
فعالیت های فرهنگی و هنری
مشاغل خانگی پر درآمد برای مردان و زنان
مشاغل خانگی جنسیت نمی شناسند و مختص مردان و یا زنان نیستند. شما می نوانید به سادگی محیط خانه خود را تبدیل به دفتر کاری کنید و در خانه درآمدزایی داشته باشید.

به طور کلی مشاغل خانگی با سرمایه کم همراه است و از این رو نکته ثبتی برای آنهایی است برای شروع کاری سرمایه ی آنچنانی ندارند.

ترجمه
طبق آماری که اداره کار آمریکا در دست دراد اکثر مترجمان در خانه خود مشغول به کار هستند.

یکی از مشاغل خانگی موفق برای مردان و زنان مترجمی است زیرا که حدود ۲۲% از تعداد مترجمین به صور کامل خود اشتغال هستند.

برای انجام فعالیت مترجمی دانستن ۲ زبان لازمه کار می باشد.

مترجمی به عنوان مشاغل خانگی پر سود تلقی نمی شود زیرا که این کار به طور متوسط سالانه ۴۶ هزار دلار در آمریکا درآمد دارد یعنی کمتر درآمد بسیاری از کارگران.

ترجمه یکی از مشاغل خانگی موفق و پرسود برای مردان و زنان
ترجمه یکی از مشاغل خانگی موفق و پرسود برای مردان و زنان
طراحی و پشتیبانی وب سایت
طبق تحقیقات انجام شده طراحی وب سایت یکی از مشاغل خانگی پرسود و موفق در سال ۲۰۱۸ در آمریکا بوده است که بر پایه اینترنت شکل گرفته است.

از این جهت موفق بوده است زیرا که برای انجام این کار نیاز به دانش فوق العاده زیاده ندارید و با استفاده از پکیج های آموزشی موجود در این زمینه و یا دانش آکادمیک مورد نیازی می توانید این کار را برای خودتان داشته باشید.

توسعه دهنده وب سایت جزو مشاغل خانگی پولساز و زود بازده در بسیاری از کشورهای پیشرفته می باشد.

یکی از خصوصیات داشتن مشاغل خانگی اینترنتی اینست که شما در هرجایی که باشید با یک لپ تاپ و اینترنت وارد دفتر کارتان می شوید و درآمد زایی می کنید.

درآمد متوسط توسعه دهندگان وب سایت در آمریکا حدود ۶۶ هزار دلار است ولی حدود ۱۰% از آنها درآمدشان دوبرابر و چیزی حدود ۱۱۹ هزار دلار بوده است.

متخصصان پشتیبان فنی در حوزه IT
توضیح این شغل به این صورت است که شما از راه دور یک پشتیبان فنی برای حل مشکلات کامپیوتری هستید و بر طبق درخواست یا از راه دور یا در محل به درخواست مشتریان خود پاسخ می دهید.

از این شغل به عنوان یکی از سه شغل خانگی برتر در سال های پیش رو خبر می دهند و پیش بینی می کنند که تا سال ۲۰۲۴ با رشد ۱۲% بیشترین رشد را در بین مشاغل خانگی در اروپا و آمریکا داشته باشد.

پشتیبان فنی کامپوتر یکی از مشاغل خانگی پرسود در سال 2018 می باشد
پشتیبان فنی کامپوتر یکی از مشاغل خانگی پرسود در سال ۲۰۱۸ می باشد
آژانس مسافرتی
کار کردن در یک آژانس مسافرتی در خانه می توتند ایده عالی برای کسب درآمد باشد. تام اوگ بنیان گزار وبسایت homebasedtravelagent.com این کار را حدود ۲۰ سال پیش آغاز کرد و در حال حاضر موفق ترین فرد در این حوزه است.

او همچنین بر این باور است که لذت بردن از کمک به دیگران برای لذت بردن از اوقات فراغت و داشتن درآمدی بسیار عالی هرکسی را مجاب به انجام این فعالیت می کند.

آژانس مسافرتی جزو یکی از 10 مشاغل خانگی موفق می باشد.
آژانس مسافرتی جزو یکی از ۱۰ مشاغل خانگی موفق می باشد.
تدریس
از دوره گزراندن تحصیلات ابتدایی تا مقاطع بالاتر همیشه زمان برای یاد گیری و در اختیار گزاشتن این علم به دیگران وجود دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و حضور رسانه ها و فضای مجازی گسترده این امکان بوجود آمده تا هرکسی بتواند با برگزاری کلاس های مجازی و یا آنلاین درآمد کسب کند.

میزان درآمد حاصله بستگی به ساعت های برگزاری کلاس های مجازی شما دارد.

همچنین می توانید علم خود را در پکیج های مخصوصی عرضه کنید و درآمدتان را نامحدود کنید.

درست است که معلمی و تدریس جزو مشاغل خانگی جدید به حساب نمی آید ولی شیوه جدید درآمد زایی از آن که با پیشرفت و همگانی شدن تکنولوژی همراه است تا قبل از آن وجود نداشته است.

 منبع:nolino.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان efext و آدرس efext.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com